{ SKIP }
文:MenClub 玄火  圖:互聯網
POSTED ON 14 Mar 2019

一邊睇波,一邊嘆啤,人生一大樂事也,如果身邊有美女相伴,更是夫復何求!有份工可同一時間滿足你頭兩個願意,而且唔係義工,仲有錢收,有冇興趣做?

吓?香港人一定諗,有冇咁大隻蛤乸隨街跳,有呀,真是有咁大蛤乸呀,未睇完呢篇文,你先買定英國機票先。呢場係英超聯賽,唔係足球,而係欖球,戲碼是Bath RugbyBristol Bears,但呢條計唔係兩隊波度出來,而係蘋果酒商Thatchers Cider

淨袋200

蘋果酒,又西打酒,呢壇嘢其實是廠商的宣傳手法,招聘熱血人士做兼職「試酒師」,順便入場睇波,報酬極之吸引,只需數小時,便可獲得200鎊收入,即2000港元左右,收入大過付出,好搵過書展(筆者做過最高薪是連佣金一日1500元),期間任飲,兼可免費睇波,爽到無朋友。

放心,絕無欺騙成份,條件寫得非常詳細,獲聘者需要在公眾入場前半小時,亦即比賽日早上10點半前抵達球場,確保該品牌已在球場內有售,然後試一試味道如何,報告一下。那場比賽的開波時間是下午2點,如果唔覺意飲得太多,仲可以嘆完後瞓一瞓,之後先全情投入欣賞大戰。

報名要快手

唔止呀,「試酒師」賽後可直落參加附近舉行的粉絲狂歡,晚上繼續吃喝玩樂,話唔定可以識到當地美女。講到明係兼職,梗係要同你講條件,應徵者必須年滿18歲或以上,兼且廠商仲怕你酒後駕駛,屆時獲聘者必須攜同友人入場,證實賽後有人代駕,熱愛飲酒和欖球者優先。

說到重點中的重點,呢一刻你仲可以報名求職,中籤者可於319日獲得確認信,心動不如行動,仲可以當是單日working holiday?利申,筆者唔係賣廣告,但就做埋資料搜集,知道球場位於英國倫敦西南部,可容納超過8萬人,氣氛不下於英超足球比賽,如果你真係成為幸運兒,希望回港後同Menclub寫返個「賽後報告」喇喂!

各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023