{ SKIP }
文:MenClub 小白臉  圖:互聯網
POSTED ON 13 Mar 2019

不知何時興起,主動離職的員工(相信唔會有人被炒魷都派掛?)在last day要派散水餅。時至今日,派散水餅已成為潛規則,唔派唔係唔得,但會被人覺得你無禮貌,唔識感恩囉。Okok,既然要派,就唔可以馬虎了事,最好仲要派得有用!

選擇合適時間

一般來說,派散水餅最佳時間是放工前兩至三小時,即大約下午4 – 5點,既可配合同事午餐過後努力工作了一段時間,來到tea time是時候鬆一鬆,而距離放工尚有兩三小時,有足夠時間派餅,唔使同事等,並且仲可以閒聊幾句,唔使派完急住走。不過,事前要留意上司、同事會否在這天有工作在身要提早放工,如有,可先向他們派餅,顯示你的細心。

論資排輩去派

派餅係一種心意,同時也是一種攻心計,除非你轉行,否則在職場上好來好去實無衰。所以,無論你對你老細、上司或如何怨恨也好,既然是最後一日,場戲都要做埋佢。派餅時緊記要先派俾老細、上司,答謝他們的照顧,說不定日後山水有相逢,都唔會面阻阻。其次,就是工作上幫過你,但又唔係好熟的同事,反而最好傾的同事可以最後派,因為做得好同事,就唔會計較這些門面野。

夾上自己公司的資料

如果辭職後打算創業,並且早已有全盤計劃,派散水餅可是最佳宣傳渠道。不妨買多一點,連平日較少合作的同事都派,但派餅唔係派完就算,要向同事透露自己的創業計劃,最後附上一張卡片或精明貼紙,印上自己公司的資料,天知道日後他們會是你的客戶呢?

揀適合的散水餅

普普通通派散水餅,同事們多半食完就算,唔會記得你,如果想對方記得你,保持聯絡,建立人脈,最好揀選有特色的散水餅,唔好再買西餅、蛋撻之類食完咩都冇,花多少少錢買些獨立包裝的曲奇、cup cake、朱古力、茶包等,製作精美又有紀念價值,才不失散水餅的意義。

各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023