{ SKIP }
文:MenClub 玄火  
POSTED ON 28 Nov 2019
所謂「我不入魔道,又誰入魔道」,曼聯經過上季四大皆空,今季仍然未有起色,現時聯賽排名仲低過升班馬錫菲聯,作為球迷都真係唔知有咩好睇。嗱,呢個女仔,就可能是你唯一仲會走火入「魔」的理由!
今年27歲的魅力女生Kirsty Shelts,最近剛進入曼聯電視台工作,成為今季英超主播潛力股。她生於倫敦,勝在眼仔碌碌、金髮秀麗、笑得夠甜、身材標準,多角度狂loop依然算嫩口。IG粉絲約1萬左右,現在開始follow,有心不怕遲。

Kirsty絕對不是空心花瓶,2014年以同系最佳成績畢業於史丹福大學新聞傳播系,18歲曾為《天空體育》YouTube頻道報道欖球賽事,早已踏上主播之路。她本身對運動也充滿熱情,10歲起已經日游夜游加入校隊,每日朝早4點就起身受訓,呢個時間睇怕很多男生仍在睇緊愛情動作片。
升上中學,小妮子已成為校隊隊長,並轉玩高爾夫球和網球,參加過多項地區比賽,更在15歲那年,躋身冬季兩項(滑雪+射擊)的英國國家隊集訓,一度殺入全國前10位,因而首次獲得BBC電視訪問。

當時的她大概發夢也沒想過,12年過後的今日會由受訪者成為訪問者,但她的足球主播之路其實並不平坦。2014年大學畢業後面試水晶宮電視台主播,可惜鎩羽而歸,不敵身材更有曲線的Chris Grierson。不死心下進入了電台做資料搜集員,從而轉折地跑入了公仔箱。

Kirsty畢業前做過售貨員,賣的又是體育用品,似乎命中注定離不開體壇。身高5呎8,擁有一雙迷人藍眼睛的她也從不收埋美好身段,做過Ten Club London內衣模特兒,絕對是睇得又講得的表表者,亦大概是今年曼聯「表現」得最好的一環!
各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023