{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 27 Nov 2019

不少世界著名球星,在自己即將退役或退役之後都會悉心培養自己嘅兒女,希望佢地可以繼承自己嘅運動事業,就好似NBA嘅LeBron James、O’neal、Kobe Bryant,足球界嘅C朗拿度等等。而作為網球界嘅巨頭,38歲嘅費達拿距離退役已經不遠了,而佢4名兒女究竟會唔會有人可以繼承父親嘅事業呢?

費達拿於2009年與同樣係瑞士網球手嘅Mirka結婚,同年佢地誕下一對孖女,5年後又再誕下一對孖仔,因此一對女兒現在已經10歲,而一對兒子則係5歲。

作為一名歷史級別嘅網球手,費達拿日常生活絕對與網球分不開,因此4名兒女理應經常接觸到網球。不過,費達拿卻表示自己4名兒女當中,只有一名對網球稍為有興趣,但佢堅信運動是有益處的,所以無論未來佢地揀咩運動佢都會支持。

未來「費天王」4名兒女會否有人接佢班目前仍然成疑,不過從其他事例可以睇到,作為巨星二代都較難取得成功,就好似當年「籃球之神」Michael Jordan嘅兒子就未能繼承父業,當中黎自外界巨大關注成為不少人嘅壓力,所以反而如果嘗試其他領域的話,可能對其兒女更有好處。

網紅Jake Paul 及Logan 兄弟近年醉心打拳,更多次於不同賽事與名人、球星、前拳手較量,每次都吸引到大量注金同最重要嘅資金。而Jake Paul今日就宣佈,將於7月20日與前世界重量級拳王Mike Tyson進行表演賽,而且賽事 ...
sports
【網紅】Jake Paul七月擂台戰泰臣 Netflix有得睇
08 Mar 2024
球證應該點樣界定畀黃定藍牌呢?
sports
【足球】傳球壇將引入「藍牌」制度 被罰球員需離場10分鐘
09 Feb 2024