{ SKIP }

POSTED ON 14 Feb 2020

上年8月之後,唔知讀者有冇去過美國奧蘭多嘅迪士尼樂園?如果有,你會發現園內多了一個新園區──「NBA地帶」,更奇怪的是園區內絲毫感覺不到迪士尼元素,這種破格做法能否給香港一個參考呢?

迪士尼的吸金手法源自電影帶動遊客前往主題樂園消費,阿爸阿媽帶埋細路去,而細路哥長大後,又會帶自己的小朋友入園,代代相傳,循環不息,牢不可破,真係可以「打劫」幾代人的錢。

而過去幾年,迪士尼先後購入不少體育相關資產,雄心壯志發展體育市場。2017年,迪士尼花了短短一年時間,成為體育媒體龍頭ESPN大股東。另一邊廂,籃球並非美國最受歡迎運動,要更進一步,NBA便要劍走偏鋒,做人所不做,於是索性與迪尼士拍住上,在奧蘭多開設以籃球為主題的園區,也是迪士尼主題公園內首次出現「與迪士尼風馬牛不相及」的東西。花了5年,「The NBA Experience」於去年8月面世,如果取得成功的話,NBA肯定會贏在起跑線,比NFL、MLB和NHL更早贏得美國青少年歡心。

奧蘭多迪士尼每年入場達6260萬人次,約為NBA上季總入場人次的3倍,而且過夜客不計其數,園內已經預留位置給籃球慶典活動,非常有遠見。這園區有13個不同活動,會令你有置身NBA球場的感覺,以假亂真,就連播放精華的大銀幕、燈光效果等都跟足NBA設計,更有選秀會等不同環節,但跟其他園內區域不同,當你走進館內,是不會見到米高老鼠、唐老鴨等卡通人物。

迪士尼加NBA,不論對NBA迷或者普通遊客來說,吸引力都不低,唯一要注意的,除了NBA園區不包括迪士尼人物,迪士尼門票也不包括NBA園區,大人細路都要額外收費,成人每位盛惠34美元,兒童每位29美元,較睇一場NBA更抵,也低於一張正價樂園門票。

套用到香港的情況,政府逢旨叫港人捱義氣,海洋公園經營不善就可注資100億救亡,話唔定遲就輪到迪士尼。但是,「武肺」打到嚟,官員做事永遠是是旦旦,封關都拖到「冇乜太大意思」,你話啖氣點吞得落?

老實講,香港運動員大都形象正面,單車、羽毛球、劍擊、田徑甚至港超都可以考慮帶入主題樂園,設特別專區,更可搵英雄輝、江旻憓、楊文蔚等做埋代言人,除了吸引遊客之外,好處實在也不少。其一,本地運動員的身價不高,選擇又多;其二,又可向世界旅客介紹本地運動員,令大家知道佢哋唔係「臘鴨」;其三,就算以「發展體育」為由,向政府攞錢也合情合理得多,何樂而不為?

網紅Jake Paul 及Logan 兄弟近年醉心打拳,更多次於不同賽事與名人、球星、前拳手較量,每次都吸引到大量注金同最重要嘅資金。而Jake Paul今日就宣佈,將於7月20日與前世界重量級拳王Mike Tyson進行表演賽,而且賽事 ...
sports
【網紅】Jake Paul七月擂台戰泰臣 Netflix有得睇
08 Mar 2024
球證應該點樣界定畀黃定藍牌呢?
sports
【足球】傳球壇將引入「藍牌」制度 被罰球員需離場10分鐘
09 Feb 2024