{ SKIP }
文:MenClub 玄火  
POSTED ON 06 Mar 2020

青梅竹馬就一定要娶/嫁?男人唔娶,通常會背負污名;女人唔嫁,只會獲贈「值得更好」。在26歲生日前夕,英格蘭一號門將Jordan Pickford,正式與初戀女友Megan Davison註冊,睇個樣都知係老襯樣,祝你好運!

愛華頓門神Pickford日前在兒子Arlo和5名親友見證下,與青梅竹馬的Megan簽紙結婚,預期今年5月補擺喜酒,實行在歐洲國家盃前沖喜一下。兩個人名副其實由細玩到大,同一間學校讀書,拍拖時男的16歲,女的14歲,當時有冇「衰十一」睇怕只有天知地知,總之,兒子是在去年出世,多年來非常安全。

不過,除了大量祝福之外,不少球迷開始擔心Pickford的事業會進一步走下坡。嫁個有錢人是女人的夢想,呢位年少成名的英格蘭土炮門神,周薪為10萬鎊,但Megan的大使程度比起國家隊Wags成員有過之而無不及,甚至令人覺得炫富、揮霍。擁有龍躉下盤和進化「膠樣」,她經常在IG大晒名牌手袋,包括3000鎊的Chanel、1500鎊的LV等,連一對布鞋都價值700鎊,絕對是「高調做人」的表表者。

Megan畢業前,男友已是英超球星,即使順利完成3年大學,修讀幼兒管理,畢業後也無正式打工,似乎不務正業。除了奢侈品之外,她與網民分享最多的,就是閒閒地每晚近1000鎊的酒店,比方說,2018年世界盃後與Pickford去加勒比海度假,所住別墅每晚2500鎊,住了一星期已等於普通人半年人工。更甚的是,她手上所載的求婚戒指,鑽石達4.5卡,售價50萬鎊,夠我們在香港買上車盤。

毫無疑問,兩口子在兒子出生前,早已衣食無憂,Pickford出入駕駛的是林寶堅尼,價值16萬鎊,一家住在210萬鎊的黃金地段豪宅,5間睡房、天店以及私人影院等。2016年,Megan花了1000鎊購買了一頭寵物狗,然後再打扮到唔似狗,估計造型支出不少於500鎊。2017年,兩人曾為了前往倫敦觀看拳擊比賽,乘搭每次1萬鎊的私人飛機。

大花筒只是其次,愛晒命先衰,兼且又沒有正式工作,Megan選擇先簽紙後擺酒,看來都有其他考慮。老實講,Pickford近兩季水準下滑,今季更有唔少甩轆場面,唔通係婚前恐懼,想悔婚又唔敢?去年12月在酒吧,他飲大兩杯,即時上身,跳上枱亂舞一番,仲被拍片放上網,醜到無朋友,睇得出壓力真係好大。

你睇C朗揀老婆,寧願唔要名模,選個素人,就知成功男人背後都有個出色的女人。巴打,咁就一世,揀老婆前真係要同勤洗手一樣,諗多幾次先好決定呀!

網紅Jake Paul 及Logan 兄弟近年醉心打拳,更多次於不同賽事與名人、球星、前拳手較量,每次都吸引到大量注金同最重要嘅資金。而Jake Paul今日就宣佈,將於7月20日與前世界重量級拳王Mike Tyson進行表演賽,而且賽事 ...
sports
【網紅】Jake Paul七月擂台戰泰臣 Netflix有得睇
08 Mar 2024
球證應該點樣界定畀黃定藍牌呢?
sports
【足球】傳球壇將引入「藍牌」制度 被罰球員需離場10分鐘
09 Feb 2024