{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 20 Mar 2020

武漢肺炎因為屬於可以人傳人嘅病毒,患者嘅飛沫可以將病毒輕鬆傳比別人,所以專家都建議大家無乜必要都唔好出街,盡量避免人群聚集,所以早排政府及唔少公司都批准員工Work From Home(WFH),真係無野可以阻到香港人番工的。

本身以為只有香港人點都要番工之外,勢估唔到嘅係連外國都有類似嘅情況,講緊嘅就係已經停賽中嘅英超球隊曼城。

由於武漢肺炎已經於英國等歐洲地區爆發,所以英超亦宣佈暫時全面停賽至4月30日,而一眾球員除左無得比賽之外,亦唔建議取集練波,所以基本上大家都係留在家中。

不過就有消息指,曼城球員雖然留在家中,但每天都要Whatsapp教練哥迪奧拿,向對方表明自己當天的訓練情況,亦即係同大家一樣Work From Home,唔好諗住有得偷懶。

其實無得出街嘅呢段日子,大家絕大多時間都係留在家中,竟然係咁何不在家多做運動,練好身體之餘亦叫多樣野做,好過日日喺屋企只係食野、訓覺同煲劇啦。

網紅Jake Paul 及Logan 兄弟近年醉心打拳,更多次於不同賽事與名人、球星、前拳手較量,每次都吸引到大量注金同最重要嘅資金。而Jake Paul今日就宣佈,將於7月20日與前世界重量級拳王Mike Tyson進行表演賽,而且賽事 ...
sports
【網紅】Jake Paul七月擂台戰泰臣 Netflix有得睇
08 Mar 2024
球證應該點樣界定畀黃定藍牌呢?
sports
【足球】傳球壇將引入「藍牌」制度 被罰球員需離場10分鐘
09 Feb 2024