{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 01 Dec 2020

阿根廷球王馬勒當拿,日前因心臟病發離世,終年60歲。對於呢位曾帶領阿根廷奪得世界盃冠軍嘅天才傳奇,阿根廷政府宣佈為佢哀悼三日,而大量球迷亦於全球進行紀念活動。不過,日前一位西班牙女足球員達佩娜,卻於比賽為馬勒當拿默哀期間,擰住背坐喺地下拒絕進行默哀。

呢位24歲嘅年輕女子球員對於自己嘅行為表示: 「我拒絕為一個強姦犯、戀童癖者以及施虐者默哀一分鐘。對於較早前國際消除對女性使用暴力日,並未有為受害者默哀,我並唔願意留呢一分鐘比一名施虐者,而唔留畀受害者。」

對於馬勒當年在足球上所取我嘅成就,達佩娜還是肯定的,並承認前者創造了歷史,其個人擁有世界級嘅天賦及水平。不過對於其為人,達佩娜卻不予致評。

馬勒當拿在球場上曾經光茫四射,但場下生活卻非常混亂,基本上黃賭毒樣樣齊,佢亦曾經公開承認自己22歲就已經染上毒癮,無論喺球隊更衣室、酒吧、朋友家中都會吸毒,並曾經差啲就因吸毒過量誘發心臟病,差啲就再早啲無命;佢又曾經與多名女性有一手,甚至誕下私生子,而近年又與一位比自己年輕30歲嘅女子拍拖,風流成性。

Credit: 路透社

所以,該女子球員拒絕為向馬勒當拿默哀嘅行為,是可以理解的,只可以講呢位傳奇真係天使與魔鬼嘅混合體,最終令佢在場下放任自己,斷送自己嘅健康及生命。

網紅Jake Paul 及Logan 兄弟近年醉心打拳,更多次於不同賽事與名人、球星、前拳手較量,每次都吸引到大量注金同最重要嘅資金。而Jake Paul今日就宣佈,將於7月20日與前世界重量級拳王Mike Tyson進行表演賽,而且賽事 ...
sports
【網紅】Jake Paul七月擂台戰泰臣 Netflix有得睇
08 Mar 2024
球證應該點樣界定畀黃定藍牌呢?
sports
【足球】傳球壇將引入「藍牌」制度 被罰球員需離場10分鐘
09 Feb 2024