{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 04 Nov 2021

曾經,「籃球之神」Michael Jordan與「天下第二人」Scottie Pippen係球場上嘅最佳拍檔,並合力為公牛隊帶來6次總冠軍,理論上應該係最好嘅兄弟。不過事實上二人關係可能無你想像中咁好,甚至當中已經含有大量不滿。

近日Pippen推出新書「Unguarded」,而在書中呢位Jordan嘅最佳幫手卻對早前播映嘅紀錄片《The Last Dance》表達極度嘅不滿,因為呢輯影片中間就只係不斷提高Jordan嘅地位,或者可以叫做「造神」。

Pippen認為,雖然影片有其個人成長及進入NBA嘅片段,但其實就只有一陣子,好快就再回到Jordan身上,所以佢就認為自己只係Jordan嘅陪襯。基本上每一集嘅影片Jordan都係主角,無論輸贏Jordan都是最好的,唔好嘅嘢就只會係由隊友承膽,但現實Pippen卻不認同。

而最令Pippen不滿嘅係,《The Last Dance》雖然理所當然係圍繞Jordan,但隊友們及其他人都有略書盡綿力,無論係出鏡定係以往打波嘅片段,但最終就只有Jordan一人獲得幾百萬美元嘅報酬,但其他任何一個人獲得嘅都係0,所以Pippen覺得Jordan係非常不尊重他們。

網紅Jake Paul 及Logan 兄弟近年醉心打拳,更多次於不同賽事與名人、球星、前拳手較量,每次都吸引到大量注金同最重要嘅資金。而Jake Paul今日就宣佈,將於7月20日與前世界重量級拳王Mike Tyson進行表演賽,而且賽事 ...
sports
【網紅】Jake Paul七月擂台戰泰臣 Netflix有得睇
08 Mar 2024
球證應該點樣界定畀黃定藍牌呢?
sports
【足球】傳球壇將引入「藍牌」制度 被罰球員需離場10分鐘
09 Feb 2024