{ SKIP }
文:MenClub 佳拿  圖:互聯網
POSTED ON 23 Feb 2019

Supreme 呢個來自美國嘅 Skateboard-Themed 街頭品牌,相信大家都唔會陌生,我喺度都唔再大費周章去介紹呢個牌子,反正大家對佢了解多定少都係會照買照著架嘞;而講到 Supreme 最為普及性高之單品相信就係其品牌 Box Logo 之 Sticker。


其實 Box Logo Sticker 係當係喺任何一間 Supreme 門店消費,店員們喺將你買嘅嘢入緊袋嘅時候就會攝埋入去送畀你哋;而喺近呢幾年, Supreme 喺每季開季期間除咗會送例牌嘅 Sticker 外,更會額外贈送其他贈品。由 2016 年小試牛刀嘅 Fortune Cookie,到近幾季嘅 Poppy Seed Packs 、牙刷,Bouncy Ball…就算唔係有價有市,都起碼做到 Make some noise 嘅效果。


至於 SS19 就喺昨日 ( 2 月 21 日 ) 正式開季,除咗開季發賣之產品備受注目,眾多媒體及潮人爭相報導及搶先著用,又今季開季亦有其 Free Giving Item,就係…帽。聽到帽字大家就可能雙眼發光,但係其實係…浴帽,一頂白色作背景色,以 Mologram 式樣印上 Supreme 字樣之浴帽。Emmmm,法官大人,我無嘢可以補充,反正各位見到紅色字寫 Supreme 就會衝。



當每一個時裝潮流品牌都為了迎合 Y2K 復古熱潮紛紛推出頭戴式耳機,但 Neighborhood 瀧澤伸介卻反其道而行,推出一款名為「GP-N3NH」 的攜帶式唱片機,向 8、90年代的音樂和時尚文化致敬。 ...
style
Neighborhood 推出攜帶式唱片機:向8、90年代大熱的 Columbia GP-3 黑膠唱片機致敬!
26 Apr 2024
作為法國老字號頂級傳統手工皮鞋品牌,Paraboot 不僅用料和造工上乘,而且舒適百搭,令其深受不少成熟男士和古著愛好者的愛戴,經典地位無可動搖。可是 Paraboot 並沒有因當下的成功而滿足繼續「食老本」放緩腳步, ...
style
在鞋面添上「陰陽」圖案,令 Paraboot 帆船鞋變得更有型?
25 Apr 2024