{ SKIP }
文:MenClub 軾條鉄  
POSTED ON 27 Jun 2019


影相容乜易的今日,男士追求嘅Photography,唔單止係講張相,手持一部品味相機,對焦,按下快門,通通是樂趣,也是過程的享受。如是者,Leica現今正正係男士們最想擁有的攝影玩物。但礙於budget預算,想擁有一部「可樂嘜」嘅Leica,又冇你想像中咁輕鬆。日前Leica就公佈推出最新的M系相機M-E(Typ 240)旁軸相機,配上最classic嘅銀黑機身,加上24MP全片幅CMOS設定,而定價就M10平上一大截,定價$35,000,唔知吸唔吸引到大家下海呢?

許多人或者對「入門機」一詞感到不滿,但Leica M-E(Typ 240)同樣採用Leica標準銀黑classic造型,採用2400萬全片幅CMOS感光元件,ISO 6400感光值,手動Full HD拍攝功能,以及每秒3張連拍,而Leica M-E生產由德國廠方生產。基本上只有連拍及ISO方面明顯比Leica M10 弱,但價錢上,Leica M-E卻完全取勝!

在外觀外,Leica M-E與一般的Leica M系機無分別,基本上直接操作鍵都在LCD Mon的左方,而機身亦可與Leica所有M-mount鏡頭完全相容,絕對滿足到大家對Leica M-E入手的慾望!


規格:
感光器件:36 x 24 mm 全片幅 CMOS
有效像素:2,400萬
快門:1/4000-60s、B 快門
ISO:200-6400(擴展 100-6400)
連拍:3fps
拍片:Full HD(1920 x 1080)
對焦:手動
LCD:3 吋 92 萬點 TFT 顯示屏
尺寸:139 x 42 x 80mm
重量:680g

Leica M-E $35,000(淨機身)
香港發售日期:7月25日
Leica 香港銅鑼灣白沙道 12 號地鋪
在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024