{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 07 Jan 2020
Sony發佈大電器Vision-S電動車改革車上影音娛樂??

Sony係今日的美國CES發佈會有驚人之舉,出左個新電器Vision-S計劃,係一架電動車!電動車!電動車!重要講三次,不過我地好有理由相信佢只係試水溫,實際上Sell的是旗下Sony汽車相關技術同科技產品。據知Sony同Bosch,Continental,NVIDIA和Qualcomm等多家公司合作,共同開發出原型Vision-S車同車上多種新功能技術。而我最關注的是車上的影音娛樂新技術,據說可以適用於其他車。

雖然呢部車相信只是原型車,但Sony好像確實準備好車輛規格表。Vision-S四人座位,具有兩個200kW電動引擎,0-62 MPH加速需時4.8秒,最高時速為149 MPH。根據官方影片高速行駛中仲可以升起「尾翼」相當型!

 

Vision-S全車裝有33個感應器 ,利用CMOS 影像感應器、ToF 光學感應器來偵測車廂內與車廂外的人與物體,並且具備了自動駕駛技術。旗下音響應用研發最新360 Reality Audio影音格式技術,而呢架車上有好多個Mon顯示器,最前方就有打橫超寬全屏顯示器和後座乘客一人一Mon。其他功能方面,通過AI可以和車上的人互動。Sony在CES推廣期間暫時未透露太多有關Vision-S的信息,但相信本週將會有進一步了解該概念車的時間。暫時,Sony正在分享的係用於汽車的新科技同娛樂。

在Sony發佈會上,細節並不多,但Vision S重點關注車載娛樂。它將配備360 Reality Audio,,並提供更豐富的360度環繞聲影音娛樂。每個座位都有自己的發聲喇叭。

反正暫時CES最驚喜應當屬於Sony呢個新玩具!車留返比專業的介紹,我想同大家分享的係未來車上的影音娛樂,未來可能搭車自動導航主力就係聽歌睇戲娛樂打機,唔知大家有無命享受20年後的新世界。最後提提你,車來講,中國電動車新創Byton都推出左全新概念性電動車M-Byte!!




自Blue Origin及Virgin Galactic於過去兩年分別成功載人上太空後,「商業太空旅行」就由小說情節,成為現實中可行嘅體驗不過,當然係只限有錢人體驗啦。而睇黎有錢人已經唔滿足於「飛上去望下個地球就落返黎」,而係 ...
tech
【太空】真 ‧ 離地餐廳 400萬上太空 望住地球食米芝蓮
28 Mar 2024
若然消息屬實,iPhone 16 Pro機身側邊將加入一個全新按鍵「Capture button」,大小與電源鍵差唔多,能方便用戶拍攝及錄影。
tech
【科技】疑似iPhone 16 Pro保護殼曝光!機身側邊加入全新「拍攝」按鍵?
27 Mar 2024