{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 17 Jan 2020
【顏色革命】 美國JBL推出繽紛平價TUNE 220TWS True Wireless耳機

近年True Wireless耳機盛行,幾乎人人 都有一對無線耳機,不過大多數人的耳機唔係白色就係黑色, 係黑白之間其實仲有好多其他色彩, 美國JBL 就睇準呢個顏色機遇推出全新的 TUNE 220TWS True Wireless六彩特色真無線耳機,主打個性色彩同埋平價,讓你可以以低價展現個性,同時享受特大單元帶來JBL標誌性的強勁低頻效果,不論是Android手機還是iPhone用家都可以隨時隨地享受澎湃音色。「平」其實都可以好出「色」。

 JBL  TUNE 220TWS True Wireless最大特色就係其繽紛色彩,擁有與眾不同的造型,年輕活力時尚,無論外殼設計、用色都與運動耳機有鮮明的分別。TUNE 220TWS有著簡約的流線設計,耳機主體採用金屬飾面及軟觸漆製作而成,並符合人體工學設計,佩戴相當舒適,同時亦非常穩固,長時間使用都不會感到疲勞,加上採用非入耳式設計,在街頭使用時都可以留意得到身邊情況,用得放心、安全。充電盒亦貫徹耳機的設計概念,造成一個細小的鵝蛋形充電盒,充電盒連耳機更只有56g重,放於手袋完全不是負擔,甚至可以放入褲袋、褸袋隨身攜帶,加上6種顏色選擇,在身上取出充電盒,輕輕推蓋取出耳機,再將它戴上耳朵,每一下動作都流露出型格。

年輕就是未來,未來就係簡便操作,穩定連線,利用兩邊耳機上的按鈕,用家可以輕易啟動Siri、Google Assistant等智能語音助手、控制音樂播放功能、接聽電話,仲提供立體聲免提通話,讓語音通話更清晰動人。呢隻耳機使用時間唔算特長,耳機能夠使用約3小時,足夠應付一天上下班的車程,不過彩色的充電盒就提供16小時額外電力,以備不時之需。

JBL話哂都算係一個出名好聲有頭有面影音大品牌,音效就自然較為強勁,一貫JBL美式調音就是粗曠強勁,TUNE 220TWS採用True Wireless耳機中特大的12mm 動圈單元,故低頻特別出色深潛,飽滿有力,而且收放明快,每一下都衝擊著你的耳朵,音樂風格熱情奔放,人聲清脆亮麗。採用藍牙5.0傳輸,大大減低訊號延遲,不單只適合聽各類型音樂,觀看影片、玩手遊同樣效果出眾。而佢之不過$999元的定價在無線耳機中算是相當抵玩。擁有六種唔同的色彩分別係Black、White、Gray、Green、Blue、Pink,好心就唔好再選黑同白咁悶啦!




美國太空部隊早前向兩家商業公司批出總值超過6,000萬美金嘅合約,要求兩家公司分別製造太空載具,並計劃於2025年於地球軌道進行演練,以應付未來可能發生嘅太空戰爭。 美國太空部隊目前正籌劃緊一個名為 ...
tech
【太空】美國太空部隊2025年進行追逐演練
16 Apr 2024
Apple近年都會喺春季為iPhone推出新配色刺激銷量,例如上年就出咗黃色iPhone 14及iPhone 14 Plus。不過,最近就有消息指Apple今年可能會打破傳統,4年來首度唔推春季新色。 據外媒《macrumors》報導,雖 ...
tech
【科技】今年Apple或不推iPhone 15系列春季新配色
11 Apr 2024