{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 03 Jun 2021

有點過貨嘅你就會知,點貨真係一件好惡做嘅事,一個唔小心你又要重頭點過。不過,以後可能就無呢個煩惱啦,因為科技又幫到你幫到你啦。

日本珍珠公司Eiko Pearl近日開始起用一款叫做CountThings from Photos嘅手機App,佢可以幫手將100小時數點珍珠嘅時間,大幅縮減至20小時,亦即係成功減省80%時間之多!

呢款App使用方法極之簡單,就係將你要點嘅野放好喺手機面前,然後拍照,該App就會自動數點,而且計算時間非常短。不過要留意嘅係,App限制左最多只可以數點1000樣物件,但應該都夠晒用。

個App當然除左珍珠,仲可以點其他野啦,以後無論屋企定公司要數野,就唔使再慢慢逐件逐件咁數啦。不過要留意,個App並唔係全面免費使用的,用家們要留意呀。

圖片來源:Ayesco

只要向AI聊天機械人輸入「日落」,對方就會展示一堆日落嘅Reels影片畀你睇。
tech
【科技】AI幫你搵貼文解答問題!Instagram正測試加入AI聊天機械人
16 Apr 2024
美國太空部隊早前向兩家商業公司批出總值超過6,000萬美金嘅合約,要求兩家公司分別製造太空載具,並計劃於2025年於地球軌道進行演練,以應付未來可能發生嘅太空戰爭。 美國太空部隊目前正籌劃緊一個名為 ...
tech
【太空】美國太空部隊2025年進行追逐演練
16 Apr 2024