{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 01 Nov 2017
近幾年女性嘅時裝潮流都興破破爛爛嘅牛仔褲,有啲甚至爛到成條腿都見到晒,基本上可以話冇布可言,就Fashion嚟講,可能冇咩人識欣賞,不過就男性角度而言,多個機會望吓美腿都冇咩唔好。不過其實除咗Show腳嘅爛牛之外,仲有一款更大膽嘅Show屁股爛牛,但可能尺度比較大,所以較為保守嘅亞洲人都比較少著。

而呢款露出屁股嘅爛牛其實係Kylie Jenner上年喺IG上Post過,結果引發話題。

不過最近竟然出現咗一款尺度更高嘅破爛牛仔褲,被網民稱為「男人一定Like」嘅神之牛仔褲!正面睇,好似普通牛仔褲咁,冇咩料到。

但一轉去後面,成個Pat Pat都露咗出嚟,十足情趣服裝咁大尺度!即刻覺得Kylie條牛仔褲嘅露臀程度簡直係小巫見大巫啦!成個Pat Pat露晒出嚟,男人好難會唔畀Like喎大佬!
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024