{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 01 Nov 2017
好多亞洲男人對於金髮女仔會有情意結,覺得一頭金髮首先加十分底分,但喺見慣金髮嘅外國人眼中,其實黑髮先係令佢哋感到興奮嘅髮色,例如呢位近月冒起嘅Instagram Model咁就係一個好例子——雖然我認為佢嘅最主要賣點根本就唔係啲頭髮。

今年21歲嘅Audrey Bradford玩咗Instagram6年,但其實係去到近兩年先開始成為大家認知嘅網紅。擁有一頭黑髮Audrey一開始係為幾間泳衣小店拍攝硬照而受注目,後來慢慢經營IG直到依家有將近30萬Followers。有別於一般美國標準嘅靚女,Audrey輪廓唔算深,但睇落就相當平易近人——觀乎佢喺網上訪問嘅談吐,佢都的確係一個咁嘅人——但佢個身材就一啲都唔平,而且又有全裸嘅演出,真係令人抵抗唔黎架!


Audrey Bradford "Reine" from Camilo Him on Vimeo.

不過都有人批評Audrey把聲太過老牛,又話佢個樣比起真實年齡要大(外國人都咁講),唔知你哋又覺得佢點呢?
dreysdiary on Instagram
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024