{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 08 Nov 2017

個個女人都慾求不滿,你估個個女人都想慾求不滿咩?!正所謂「助人為快樂之本」,身為男人,幫到手當然要幫忙!不過「性」事呢啲咁難以啟齒嘅事,你叫一眾良家婦女邊好意思開口先?斷估你又唔會咁又吉屎兜口兜面問人︰「小姐你見邊度痕?」啦,呢啲時候,識睇人眉頭眼額係非常重要!唔講唔知,原來女人慾求不滿都有樣睇,外國就有網站列出女人想要時會有咩異常行為,不過睇完可能你會懷疑……如果照篇文咁講,全世界女人應該都係慾求不滿囉orz……

1.亂發脾氣
有人話M到嘅女人特別燥,而家仲要加多樣,慾求不滿嘅女人都一樣會勁燥!如果你覺得另一半突然郁啲就發脾氣,無名火起,但又唔係M到,咁就要留意下,嗰團火有機會唔係怒火,而係慾火!


2.變得囉嗦
係女人都囉嗦,不過如果佢變得特別囉嗦,有機會係因為芳心太寂寞,長期得不到滋潤,所以係咁睇你唔順眼,咩都想煩你一餐,等你多啲注意佢。如果你見另一半唔多對路,成Q日煩住你,冇嘢又要搵嘢嚟嘈,不如試試搞搞佢,可能會當堂溫溫和返晒。


3.郁手郁腳
除非你女人本身就有暴力傾向鍾意郁手郁腳,如果唔係原本溫柔嘅佢突然變得好暴力,實係有啲唔妥!好大機會因為處於性飢渴嘅狀態,不期然有呢啲任性嘅小動作發洩喺你身上!



各位巴打睇完以上三點之後有咩諗法?Mean娜自己就覺得就以上說法,全世界大把女人應該都長期慾求不滿!Any肥,就算你另一半出現以上徵狀,都唔好一口咬定佢實係想你搞佢,可能佢真係單純想發吓脾氣,如果你呢個Moment唔識趣,自以為對方想同你來一炮,咁相信你嘅後果都會以gg收場……

日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024