{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 07 Nov 2017

喺Instagram見到靚女,有時真係情難自禁想撳下Like、留下言,唔係奢想人家會因為三言兩語就睇上你,純粹係覺得大家都算「一場相識」,氹下靚女開心自己又爽快,何樂而不為?反正都冇人知架——除非你係「大帝」Lebron James啦!

卻說喺Instagram擁有12萬Followers嘅索女/獵人/釣手 Heidi Hood早前就聲稱收到大帝嘅Instagram訊息,內容係LBJ見到佢嘅打獵技巧,就提出「你教我打獵,我教你打波」。堂堂大帝喺Instagram主動搵你,難怪Heidi都寫話「運動員傳DM來我見得多,咁大隻鹿(意指LBJ)我真係第一次見」。(不過後來佢就喺Snapchat話佢當時真係見到隻好大嘅鹿)
事情曝光之後,好多人都話Heidi借LBJ名氣上位,尤其係上圖中LBJ嘅頭像同佢目前用緊嘅唔同,於是有人指Heidi生安白造。嬲嬲地嘅Heidi於是再公佈另一張對話截圖,雖然以Emoji覆蓋佢自己嘅一大段嘢,但就見到LBJ話「r嘩!不可能!你在哪兒?」睇黎兩個人都應該傾得幾開心啦。

噢,而如果你唔明白成件事嘅亮點係邊,容許我提提你,大帝係結咗婚架!佢同高中同學Savannah Brinson於2013年結婚,二人育有三個兒女,大仔LeBron James Jr今年已經13歲。而如果你認為大帝當初真心只係想學打獵,你就未免太唔了解男人。尤其睇完Heidi啲相,我就偏向相信LBJ嘅「獵物」係Heidi Hood本人囉。
日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024