{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 25 Jan 2018
隨住2020東京奧運逼近,日本唔單止喺硬件(基建)方面大興土木,連軟件(文化)上亦有唔少動作。除咗積極取締成人片(目標係無碼完全禁止、有碼則回到廿年前「無本番」嘅日子)之外,連原本隨處可見嘅水著寫真都可能成為下一個目標。因為根據日本「日刊CYZO」報導,有消息指日本第一女子偶像團體AKB48已經通知各大出版社,將會禁止團內未成年成員嘅水著演出。

今年16歲的AKB成員宮脇咲良早年亦有拍過水著寫真

據報,AKB嘅通知係指所有「高中生或以下嘅成員皆不會拍攝任何泳衣、水著照」,就算係因為拍MV等原因而必須全員水著,年輕成員亦會穿著「露出度極端地低」的水著。之於點解突然會有所轉變,有另一位日本出版業人士就指AKB48喺海外越黎越多人認識,就算係日本本土嘅媒體活動都越受國際注目,所以如果未成年成員繼續有性感演出,就好可能被標籤為「兒童色情」。加上有傳AKB48將有份參與2020東京奧運開幕禮或其他宣傳活動,其形象就更加敏感。

只有十六歲、屬NMB的上西怜最新寫真

據網上資料,AKB體系(包括AKB、SKE、NMB、HKT、NGT、STU、乃木坂及櫸坂)中有接近190位18歲或以下嘅成員,其中有部份(如上圖中16歲嘅上西怜)已經為日本雜誌拍攝過水著寫真,所以一定會對日本出版社有影響。更甚嘅係若果其他偶像團體,或者整個日本藝能界都跟隨,咁日本水著恐防會出現斷層。更加唔好講依家隨手可買嘅「幼女寫真」。

當年紗綾11歲就拍緊水著寫真

近期寫真新星大原優乃亦只有16歲

不過對目前為止,AKB都未就傳聞作出任何官方回應,所以究竟是真是假,睇怕要等到大家見唔到啲水著寫真先知啦。
Cyzo
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
生成式AI整出黎嘅「AI美女」正在漸漸進入主流目光。除咗社交媒體上出現「AI美女KOL」、《Playboy》早前邀請AI美女擔任封面女郎之外,近日又有外國網站舉行全球首個「AI美女選美」,一眾「佳麗」除咗要鬥靚,仲要鬥「 ...
thezone
【AI】全球首個「AI小姐」選美比賽 考美貌仲考智慧 冠軍將獲10萬獎勵
17 Apr 2024