{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 09 Sep 2018
大家平時喺網上面一定睇到好多女仔不停發放性感相,但大家睇得開心之餘,又有冇諗過點解呢班女仔要輕解羅衣自拍照,放上Facebook令人笑呢?你或者會以為佢為咗討好包括你在內嘅男人,但最新嘅研究就發現,其實佢哋發佈性感相,係因為生活上嘅競爭呀!

根據早前於美國國家科學院院刊中發表嘅一個研究,分析來自世界113個國家、共計68000千美女性感相(呢份研究工作簡直係世紀荀工)後得知,原來喺貧富差距越大、社會階級流動性越低嘅國家,女性們發表性感照嘅習慣就越普遍。分析指原因係貧富差距大會造成更激烈嘅社會競爭,而無論你鍾意唔鍾意,外表吸引的確能為人帶來經濟、社會各方面嘅好處,而又有咩方法比起自拍感性照黎展現你自己嘅吸引力?所以自拍感照其實只係女性於社會上力爭上游、爭取更多資源嘅方法(之一)。

對男性黎講,研究更重要嘅係發現女性發佈性感照嘅習慣,與當地性別平唔平等無關。換言之好多人指女性發放性感照係因為要滿足「高高在上」男性,呢個說法就似乎唔啱啦。研究人員更指大家不應將發放性感照嘅女性當成(男女不平等)嘅「受害者」,而應該視其為一個嘗試在社會中極大化自己利益嘅人——即係普通人呀。
Edenmagnet
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024