{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 03 Jan 2020
新一年的第一個星期五夜晚9點幾,好命嘅話,你應該同一個女伴開心約會中,但觀乎你依家呢個Moment睇緊呢篇文,我都可以大膽推測就算你真係有人約,個約會都應該幾悶。其實隨住社會的變化,大家嘅約會生活都有好大改變,外國男性雜誌《Men's Health》要提出六個過去十年出現的約會壞現象,你又有冇中過招?

1. 「Ghosting」

所謂Ghosting,同「o趙完鬆」有啲類似,但「o趙完鬆」通常係「o趙」一次就鬆,Ghosting就係出好幾次街、做好幾次愛,一切都有如一對正常情侶咁發展,但突然之間對方就消失得無影無蹤,而且係電話都打唔通、訊息單剔嗰種消失。呢種基本上係單方面分手嘅做法,會令被分手、以為眼前呢段係真感情嘅一方大受打擊,雖然同樣行為其實一直都存在,但近年情況變多到有一個屬於自己嘅專有名詞。

2. 約會疲勞

你知睇得靚嘢多你會有「審美疲勞」,同樣地當大家對隨意對待感情,離離合合變得頻繁,但你又依然想搵一個伴(或者一晚嘅伴)所以不停咁約會嘅時候,久而久之你就會有「約會疲勞」,約會變成例行公事,慢慢失去對約會嘅興趣。

via GIPHY

3. 想識人,請向左掃

以前大家想識新朋友,會去叫朋友介紹、出席聚會,甚至參加興趣班;依家大家想識個朋友,只須下載一堆Dating APPs、作個好好睇睇嘅Profile,再不停向右掃。上年史丹福大學就有一個研究指,美國大部份情侶都係喺網上,而非於現實生活中認識。問題係Dating APPs令大家覺得自己好有得揀,呢個唔應就掃下一個,就算大家開始對話,騎牛搵馬嘅心態亦相當重。另外由於大家都習慣隔住個Mon調情,到你真係約出黎嘅時候反而會不知所措,真人約會就更加悶。

4. 主動式J圖

平時大家睇嗰啲性感女仔J圖,係個女仔Post出黎,你被動接受;而主動或J圖就係真真正正,男人影自己條J (或者Google人哋條J)再Send畀啲女仔嘅嗰種J圖。你去問下每一個女仔KOL,相信有90%以上都曾經收過主動式J圖,如果個女仔受落咁當然大家都開心,但如果唔係,就係性搔擾啦。

5. 齋炮,冇友

「Friends with benefits (炮友)」大家應該都聽過,即係大家係朋友而非情侶,但同時又維持肉體關係。而「Benefits without friends」就即係人家同你齋炮,但唔當你係友。已讀不回、出街放飛機,連朋友都唔會做嘅事佢做哂,但到佢想搞嘢嘅時候就黎搵你。難聽啲講,即係當你免費_囉!

6. Breadcrumbing

直釋嘅意思係「洒麵包碎」,廣東話意釋可以叫收兵,但我覺得韓文中嘅「漁場管理」更有味道。所謂嘅Breadcrumbing,係指一個人明明唔鍾意你,但佢鍾意你鐘意佢,於是不停畀誤導性的資訊,等你以為自己有機會,有如一個人用麵包碎引啲雀仔咁。

日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024