{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 10 Apr 2020

講起男士們自我安慰嘅素材,大家唔係諗起AV,就係J圖,但我知道有唔少人都有睇H漫嘅習慣,而你又知唔知道其他同好係鍾意睇啲咩類型嘅H漫呢?我都唔知,但係日本H漫網站Komiflo知,仲公佈咗2019年嘅數據,話你知日本48個都道府縣、以及香港台灣嘅「紳士」鐘意睇啲咩!

Komiflo提供包月睇H漫服務,即係你畀個月費就可以任睇網站上嘅H漫,而每部作部都有「JK」、「巨乳」類嘅標籤,所以輕易地就知道大家鍾意睇咩類型。例如東京同神奈川最鐘意「JK」 (女子高校生)、大阪最鐘意「人妻」,京都最鍾意「巨乳」咁。其中比較特別嘅係沖繩、福岡、佐賀都鍾意「淫亂」;廣島、宮崎、福島、群馬、新潟都鍾意「貧乳」;靜岡、岐阜、秋田、青森同鹿兒島都鍾意「Bitch」,令人奇怪呢個喜好同地區之間有咩關係。更特別嘅係日本全國48個都道府縣中,只有栃木縣鍾意「戀愛」,難怪被日本網民稱為「最後的淨土」。

@komiflo

Komiflo同時亦公佈咗東南亞地區嘅口味,香港人最鍾意睇嘅係「痴女」,可能反映出香港男仔覺得女仔唔夠主動嘅想法;而台灣最鍾意睇「人妻」,睇黎就真係好想幫下地方的媽媽;新加坡紳士們最鍾意睇嘅「童貞」,即係處男…呢個我就唔知點解啦。

日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024