{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 17 Nov 2020

雖然話日本寫真偶像、又或偶像團體成員下馬做AV女優並唔係咩新鮮事,就算唔計三上悠亞、高橋しょう子等本身就好出名嘅,AV界都仲有N個有偶像資歷嘅女優。但呢個即將於12月頭出道嘅新人「八乙女 なな」依然值得大家留意,原因唔係因為佢有幾靚、有幾正,而係有幾快!

卻說呢位八乙女なな於11月14日於個人Twitter上宣佈自己會以Moodyz女優身份出道,第一支作品會於12月中面世,但好快就有網民發現佢其實係偶像團體「GIRL'S HORIZON」出身嘅「高山 さやか」,而且11月1日先宣佈「卒業」退出團體,換言之佢退團兩個星期就已經由偶像「轉職」成為AV女優,幾乎完全省去正常會有嘅「過冷河」時段。而睇返佢退團時嘅發文,就講話佢想「向新嘅夢想努力」,照咁睇佢嘅新夢想就係下海?

由於八乙女 なな嘅「極速傳說」於日本Twitter引起熱議,今日較早時間佢都於Twitter中發文,「調查我嘅過去係大家嘅自由,但就希望唔好搞到我以往嘅團體或者Fans,希望大家都留意從今以後嘅我」,再換言之,就係即使真實身份被爆佢都冇諗住即時退出AV界!睇黎佢都真係一心一意想喺呢方面發展!相信至少出道作會好好賣啦。

食開日清杯麵嘅大家,相信都對杯麵入面嗰堆唔知係咩肉、唔知點整、但口感同味道都頗為特別嘅「謎肉」非常熟悉,甚至有人係為咗食「謎肉」所以先買日清杯麵黎食。如果你都對「謎肉」情有獨鍾嘅話,咁你就好彩啦,因為 ...
thezone
【日本】日清推單獨發售「謎肉放題」 乾啃亦可
28 Mar 2024
日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024