{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 17 Nov 2020
【山寨】中國恐怖遊戲《鬼哭嶺》開放試玩抄足《返校》風格

臺灣恐怖遊戲《返校》去年大熱,中國大陸又豈能輸蝕,近日中國遊戲工作室  StarWish GAMES照板煮碗創作出中國的恐怖解謎遊戲《鬼哭嶺》開放試玩,一睇遊戲風格完全等同《返校》,但人地成功關鍵在於國民政府戒嚴年代的白色恐怖,內地《鬼哭嶺》時代背景穿梭於1950年代同現代兩個時空,雙女主角被困於學校,故事可唔可以有任何大膽的社會時代背景配合呢?不過請循其本中國明明唔可以有鬼怪亂神遊戲,未推出故事都未明網上已一片篤灰通報之聲,希望《鬼哭嶺》真係可以係2021年成功山寨推出!

呢個由中國遊戲工作室  StarWish GAMES 開發的恐怖遊戲《鬼哭嶺》在 Steam 開放免費試玩版,要簡介呢個遊戲好簡單只需要講模仿 《返校》遊戲,好多遊戲迷就馬上明白呢個遊戲玩咩同風格方向。《鬼哭嶺》是一款以中國嶺南地區都市傳說為題材的恐怖解謎遊戲。故事講述九十年代一名在校女大學生,無意中捲入了一個都市傳說之中,被困學校的她,迎接她的真相即將是…

遊戲採 2D 平面展現,最新釋出試玩版遊玩時間約半小時,不過即使玩完都無法了解到故事本身全貌,詳細謎團故事要等待遊戲如果真係有機會正式上市先知道。試玩當中提到羊城日報資料可以理解為事發於廣州,但無里頭又話1950年宵禁通知,我歷史知識不如香港歷史科教師,但1950年得台灣有宵禁,而香港1956年後因為雙十暴動又有宵禁過?大陸當時1950年邊度有宵禁??個故事到底有咩野社會現實背景??難道玩虛構事實平行時空?不過如果無特別破格的故事,相信此作都係咁先,只會淪為山寨作品。《鬼哭嶺》預計係 2021 年推出。

近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024
若收購成功,Sony Pictures將獲得《Mission: Impossible(職業特工隊)》、《Top Gun(壯志凌雲)》、《海綿寶寶》等一系列著名IP。
hobby
【影視】消息指Sony Pictures及投資管理公司Apollo正洽談聯手收購派拉蒙
19 Apr 2024