{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 01 Dec 2020

疫情對大家嘅日常生活有幾大影響,唔使我講大家都知;疫情對於大家性生活嘅影響,我哋早前亦引用過研究數據講解過。不過影響呢家嘢就有分正面、負面,根據一個品牌於香港舉行嘅調查,就發現原來疫情對於受訪女性嘅性生活有正面嘅幫助喎,點解呢?

呢個由女性成人用品品牌Smile Makers舉行嘅調查,訪問咗過千名年齡介乎20-79歲嘅女性,發現即使疫情期間與情人見面少咗、單身女性亦較難尋找另一半,但反過來就係女性多咗「自己時間」,而如果呢位女性同時又有用按摩震動棒嘅習慣 (下稱「使用者」) ,就可以用呢啲「自己時間」去探索自己嘅身體以及敏感帶,從而對性生活 (不論係自己或與伴侶) 產生正面影響。所以認為疫情對性生活有正面影響嘅使用者人數,比起非使用者人數要多6.5倍。

另一邊廂,使用者比起非使用者更樂於嘗試新體驗、尋找床上嘅新樂,亦令佢哋嘅性滿意度比起非使用者高出兩倍。

換言之,使用按摩震動棒能夠幫助女性更為了解自己嘅身體,從而令自己與伴侶嘅性生活都有所提升,對男士們黎講都係一件好事。所以男士們都唔應該再擔心自己嘅地位會被取代,反而可能應該鼓勵女伴使用按摩震動棒,令大家嘅性生活更上一層樓。

資料來源:Smile Makers
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024