{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 02 Dec 2020

日前54歲之齡嘅前重量級拳王泰臣復出,引來拳迷瘋狂,而佢嘅表現依然精彩,實在令人回味。而就喺呢場焦點之戰前,同樣吸引唔少人籃球迷嘅眼目,因為前NBA入樽王Nate Robinson未能夠再次在NBA獲得機會,因此決定轉職挑戰Boxing擂台。

36歲身高1米73嘅Robinson雖然在NBA絕對係小矮人,但走上擋台卻係另一回事,但可惜面對網紅拳手Jake Paul卻在第二回合就被KO,令人失望。

而就喺Robinson敗陣之後,NBA爵士球星Donovan Mitchell卻在網上表現願意比錢睇Artest對戰Jake Paul。估唔到嘅係,Artest真係實現Mitchell嘅願望,在網上隔空對Jake Paul發起挑戰:「Hey,Jake Paul!我見到你在擂台上挑戰NBA球員,就等我地二人在擂台上見,只有我同你,1vs1。」

Credit: Getty Images

如果Robinson係NBA最矮既球員之一,咁Artest就絕對係NBA最強悍最好打嘅球員之一,2004年效力溜馬嘅佢於奧本山皇宮球員同球迷激戰,成為其生涯經典。而多次喺球場上強悍嘅表現,令佢成為NBA防守能力最強嘅球員之一,同時佢亦係Kobe Bryant球場上嘅最強保鏢。

仲有仲有,大家又點可以唔記得佢曾經對James Harden批,將對方個頭打凹呢?

網紅Jake Paul 及Logan 兄弟近年醉心打拳,更多次於不同賽事與名人、球星、前拳手較量,每次都吸引到大量注金同最重要嘅資金。而Jake Paul今日就宣佈,將於7月20日與前世界重量級拳王Mike Tyson進行表演賽,而且賽事 ...
sports
【網紅】Jake Paul七月擂台戰泰臣 Netflix有得睇
08 Mar 2024
球證應該點樣界定畀黃定藍牌呢?
sports
【足球】傳球壇將引入「藍牌」制度 被罰球員需離場10分鐘
09 Feb 2024