{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 29 Oct 2021

呢排轉天氣,唔少人都有啲傷風感冒幾聲咳、流下鼻水有鼻塞,如果你自問唔算好嚴重,又唔太想去睇醫生,或者都會選擇食成藥黎舒緩症狀,但根據一個小型研究,其實係有一個更舒服、更天然嘅方法黎對抗鼻塞——就係高潮!

首先,傷風感冒造成嘅鼻塞,主要係因為鼻道血管擴張引致,而一般嘅通鼻塞藥,其實就係幫手令鼻道血管收縮,咁就唔塞啦。而有人就發現人類高潮後嘅人體反應之一,就係透過影響交感神經而令血管收縮,簡單黎講就即係高潮同食通鼻塞藥係有同一個效用。

進一步嘅研究就搵黎18對異性戀伴侶 (當中有一半有醫護背景),並要求佢哋利用特製嘅儀器去量度自己性愛前、高潮後即時、高潮後30分鐘、一個鐘及三個鐘後嘅鼻塞情況,研究對象亦會紀錄主觀感受。另外佢哋亦會使用通鼻塞噴霧作為對照。結果就發現無論係客觀數據定主觀感受、亦無論是男是女,高潮的確能夠即時改善鼻塞情況,其效用仲同通鼻塞噴霧近似。

唯一嘅分別就在於效果嘅時長。數據指通鼻塞噴霧就算於使用後三個鐘都依然繼續發揮效力,但高潮嘅效果就只能維持一個鍾左右,之後效果就慢慢消退,個鼻亦會開始塞返。研究就冇講如果呢個時候即刻再高潮一次係咪都仲有用,亦由於研究方法所限,未知自慰得到嘅高潮效果會唔會有所差別。但對於近排有鼻塞又有伴侶嘅大家黎講,或者提供多一個做愛嘅理由?

資料來源:Zarrintan, S. (2008). Ejaculation as a potential treatment of nasal congestion in mature malesBulut, O. C., Oladokun, D., Lippert, B. M., & Hohenberger, R. (2021). Can Sex Improve Nasal Function?—An Exploration of the Link Between Sex and Nasal Function. Ear, Nose & Throat Journal
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024