{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 20 Dec 2022

「有冇共同興趣」係唔少人搵另一半時嘅重要條件之一,但係咪有共同興趣就可以成為情侶?日本最近就推出咗一個針對御宅族群嘅交友App,標榜能夠幫助宅宅們認識有相當興趣嘅異性,然後發展成為戀人。睇落成個理念非常好,市場上亦有大概有呢個需要,但日本網民就非常唔睇好個App,甚至認為個App嘅宣傳圖已經解釋到點解唔會成功。

呢個名為「オタ恋 (宅戀)」嘅App,最近於日本嘅App Store中上架,其功能與一般交友App冇咩分別,唯一特點就係標榜App入面嘅男女全部都係御宅族,所以非常適合御宅族黎搵有相同興趣嘅另一半。

不過日本網民,即係好可能係個App嘅潛在用家們,就非常唔睇好個App、亦唔認為宅宅們能夠透過個App搵到另一半。網民們話,所謂嘅「御宅族」文化其實相當廣闊,隨隨便便都數到動漫宅、鐵道宅、軍事宅、影視宅、遊戲宅等等等等;就算大家都係動漫宅,鍾意嘅作品種類都可以天差地遠,所以「大家都係御宅族」並唔代表大家有共同興趣。況且如果有共同興趣就可以成為另一半,唔少宅宅老早就於身邊嘅同好團子中搵到,根本唔使用個App。

宣傳圖嘅對話係

「你好!我看了你的個人簡介,我也想進行聖地巡禮呢」

「我也很喜歡,Yuri你最喜歡哪部動畫?」

「好開心喔,不如一起去主題咖啡」。

另外亦有人指出,交友App呢種需要「主動搭訕」又或「被人搭訕」,再順暢地開始交談嘅模式,本身就同宅宅們嘅性格背道而馳。甚至有人指出,個App嘅宣傳圖入面嘅對話,根本就係九唔搭八,大家自說自話,充份證明咗宅宅們嘅交談困難。

如果你自問都係宅宅,你又會唔會想用呢個App呢?

日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
對大部份女性(以及部份男性)而言,要Post有自己個樣嘅相之前要P一P,已經係接近身體反應嘅自然動作。但大家又有冇諗過,點解人P圖、我P圖,人哋硬係P得特別誇張特別假咁樣嘅呢?近來一個日本研究就發現,其實唔一 ...
thezone
【P圖】待人以嚴? 日本研究發現人類對自己P圖特別寬容
23 Apr 2024