{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 20 Dec 2022

我知你哋撳入黎,一定係想睇下呢個「葵成美」究竟係鍾意啲咩「長條棒棒」,好可惜嘅係,佢鍾意嗰條,就唔係你哋心目中諗緊嗰條,而係「俄羅斯方塊」入面嗰條。

現年22歲嘅葵成美本身係一名網紅,同時亦有擔任拳賽嘅Ring Girl、以及賽車女郎 (RQ)等,仲喺早排舉行嘅日本RQ大賞中拎到新人部門特別賞,可以話為事業開咗個靚頭。雖然論身材,身高155cm嘅佢拍埋啲大長腿姐姐旁邊就同個小妹妹一樣,但佢就勝在有條不足20吋 (53cm)嘅超幼纖腰,令佢嘅比例睇落非常修長。當然亦因為佢喺IG經常上傳性感寫真,所以累積唔少人氣。

咁「長條棒棒」又係咩一回事呢?卻說早前葵成美於Twitter同大家分享關於聖誕嘅回憶,佢話喺小學2年班時曾經收到一部NDS加上俄羅斯方塊遊戲,從此佢就迷上玩俄羅斯方塊。佢仲特別提到自己最鍾意嗰條藍色嘅長條棒棒,話佢深深咁插入、填滿個空間嘅快感令佢欲罷不能,從此每日都會打爆遊戲中有99個Level嘅馬拉松模式,仲訓練出非常好嘅動態視力反應咁話。唔知佢依家仲鍾唔鍾意棒棒呢?

IG:naruminn21

近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024