{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 09 Jul 2017
作為Instagram上最注目嘅花花公子,「丹爺」Dan Bilzerian身邊一路都不乏各式各樣嘅美女、模特兒。衰啲講句,丹爺一打開對腳,啲女就會好似長洲搶包山咁自動撲哂上去--不過前題係丹爺會打開對腳被你搶,而觀乎佢近來喺Instagram嘅活動,睇黎佢就唔會啦。因為佢(好似)拍拖啦。


呢位疑似馴服到丹爺嘅女仔叫Sofia Bevarly,乃係一個21歲、擁有30萬Instagram Followers嘅網紅兼動物愛好者。如果你有睇開丹爺嘅Instagram,你就會發現近呢幾個月佢同丹爺都可以謂形影不離,一齊去玩Wake Board、一齊去朋友婚禮、一齊去騎龜、一齊慶祝女方生日;字裏行間亦多次出現「約會」呢個字,睇黎兩個人就唔係霧水情緣咁簡單。重點係自從2月Sofia首出現喺丹爺Instagram之後,其他女嘅出現頻率就大幅減少,睇黎真係修心養性啦。


當然,無論係丹爺定Sofia都冇真係承認過任何關係,一切都只係大家嘅猜測。究竟丹爺係咪真係會成個老襯,從此被困呢,咁睇黎就要時間去證明啦。
danbilzerian on Instagram
sofia_bevarly on Instagram





世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022