{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  圖:互聯網
POSTED ON 21 Sep 2014

你話依家仲講「Ice Bucket Challenge」會唔會太Out?所以我其實唔係諗住同你講「Ice Bucket Challenge」囉!我要為大家介紹的,是一個早喺「Ice Bucket Challenge」出現之前就已經喺網絡上流傳的網上慈善籌款活動。

呢個籌款活動由英國男子James Brown發起,主要是呼籲大眾加強對睪丸癌嘅注意。活動名稱就叫做「Cock In The Sock」。「Cock」者,「雞雞」也;「Sock」者,「襪」也。好啦,「睪丸癌」+「雞雞」+「襪」,你諗到個活動係做咩架啦?



冇錯,佢就係要參加者赤裸全身(嚴格上淨係赤裸下半身都得嘅),再將你條「雞雞」放入隻襪入面,再自拍正面相一張放上網!

老老實實,呢個活動究竟有冇完成「引起大家對於睪丸癌的關注」的任務我就真係唔知,但可以肯定嘅係佢對於引起「大家對於外國男人雞雞的大小的關注」就好有效!因為你睇所有參加者隻襪入面都塞咗條木棍咁款架!


各位Gentlemen,係時候Show下Quali 啦!請出招!
世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022