{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 15 Nov 2017
日本嘅動漫文化流行到世界各地,唔少外國人都深受影響,不過當中邊幾位日本漫畫家最得外國人歡心呢?外國網站「watchmojo」就曾經公布過「10位外國人最喜歡的日本漫畫家」,可以見到以外國人嘅品味而言,邊幾位漫畫家最受歡迎,當中又有冇巴打你杯茶呢?



第10名 荒木飛呂彥
荒木飛呂彥最出名嘅代表作就係《JOJO》,唔只天馬行空嘅畫面同故事吸引,畫風都非常獨特。

第9名 岸本齊史
岸本齊史嘅《火影》,絕對係代表日本漫畫文化嘅作品之一!



第8名 冨樫義博
雖然冨樫義博成日唔交稿,但佢嘅作品又真係經典嘅,單係《幽遊白書》同《獵人》都夠晒睇頭。


第7名 伊藤潤二
日本恐懼漫畫尊師,地位絕對超然!

第6名 荒川弘
《鋼鍊》嘅故事架構同設定突破咗唔少舊有漫畫,係犀利嘅!

第5名 浦澤直樹
浦澤直樹非常擅長由心理、犯罪、歷史等角度去呈現漫畫內容,係一位令人驚嘆嘅漫畫家。

第4名 高橋留美子
高橋留美子有太多代表作品,數都數唔晒!

第3名 尾田榮一郎
單單係《One Piece》都贏咗唔少人。

第2名 手塚治虫
手塚治虫同樣有非常多經典作品,地位絕對冇得輸。

第1名 鳥山明
鳥山明嘅《龍珠》風靡全世界,外國人咁愛佢絕對有原因!

世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022