{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 15 Nov 2017
古乳有暈︰「人帥真好,人醜性騷擾」,兩者真係有天壤之別嘅待遇,究竟喺女女心目中,靚仔喺咩情況下真係大晒,同醜男有截然不同嘅壓倒性勝利呢?日本網站就做過研究,請女女選中「只要係靚仔就冇問題」嘅幾種情況︰

如果普通人著好皺嘅衫,就會畀人一種唔整潔嘅印象;但如果係靚仔,一樣覺得咁有型,仲可能因為件衫夠皺夠舊,多咗種vintage味道更吸引。


普通人喺巴士地鐵上,如果唔小心同女性有身體接觸,好可能被當成色狼,畀人以為想佔女女便宜;但只要係靚仔,掂下完全冇問題,分分鐘條女覺得自己有著數添。


邊個話男女朋友先可以錫錫,只要你係靚仔,就算未開始拍拖都可以周圍錫人唔畀人告!


有時睇戲見到啲肉麻台詞,心諗講出嚟條女一定受,點知到你真係講出口,條女竟然Dead air唔出聲……但換著係個靚仔講,佢就可以即時投入返喺部戲入面,覺得好冧豬,呢個完全係顏值問題而唔係句台詞問題。


自以為是嘅人點都係難頂啲,但一個醜嘅人得得戚戚咁,就會相當乞人憎;而一個靚仔表現自傲,反而令人信服,認為佢值得咁驕傲。


通常女性對靚仔都比較包容,如果一個普通人蠢,佢哋可能會厭棄;但如果一個靚仔冇腦,佢哋就覺得︰生得靚就夠,就算有啲蠢都幾可愛丫!



雖然係好唔公平,但無奈大家都要接受,世界係有雙重標準。

世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022