{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 22 Nov 2017

日本動漫經常都會出現巨乳角色,但要展現出角色嘅大奶奶,絕對唔係一味有咁大畫咁大就得,就連衣服細節都要好好考慮!比如現實生活中,如果唔係著緊身衫,好多時見大波妹嘅上衣都唔可以完美顯現胸形,因為鬆身衫嘅質地問題,好多時都會著到大波妹睇落變成上半身肥胖咁!而下圖呢種咁強調巨乳曲線嘅衣服畫法,算係動漫獨有嘅大胸表現方式。

不過人人喜好唔同,亦都有人鍾意現實派嘅巨乳表現方式,就好似日本繪師しゃぽこ咁~しゃぽこ最近就忽發奇想,發明咗幾個巨乳表現方式嘅名詞,順便問問大家鍾意邊種,分別係左邊嘅「乳袋」,中間嘅「乳帳」同右邊嘅「乳簾」。

頭先都同大家解釋過,除咗緊身衫外,一般嘅衣服都唔可以好似「乳袋」咁強調胸部曲線,屬於動漫獨特嘅畫法;而「乳帳」呢個貼近現實生活嘅畫法,先決條件係要攝衫,先可以突出胸部同腰部嘅分別;假如冇緊緊地攝衫/冇攝衫,拉返件衫出嚟的話,喺現實生活中,就會呈現出「乳簾」呢個情況,睇落就好似上半身好腫脹咁。


咁網民究竟鍾意邊Type多啲呢?最後發現,64%都鍾意「乳帳」!你又最鍾意邊一款先?

世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022