{ SKIP }
文:米  圖:互聯網
POSTED ON 01 Jun 2018

睇過神劇《求婚大作戰》嘅巴打都一定會對經典插曲《小小戀歌》有印象!睇住山P努力地為愛而跑嘅時候,配上熱血嘅《小小戀歌》,認真冇得輸!

不過唔講唔知,其實《小小戀歌》(日語:小さな恋のうた)係沖繩縣出身嘅日本樂隊MONGOL800嘅一首歌曲作品,收錄於該樂隊第2張錄音室專輯《MESSAGE》中,係MONGOL800最具代表性的歌曲之一。而2007年,《小小戀歌》被山下智久同長澤正美主演嘅《求婚大作戰》中,選為與劇情相關嘅插曲後,再一次掀起《小小戀歌》嘅熱潮。

而最近,日本就有傳會以《小小戀歌》呢首歌曲作為主題,改編拍成真人電影,雖然其餘咩都未有透露,不過單係呢個消息,都令唔少喜歡《小小戀歌》嘅人感到興奮!

世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022