{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 16 Aug 2020

近排呢個環境,大家都非常著重健康,但同時又好怕去睇醫生,於是有人就會上網Google下自己身體出現嘅唔舒服,以網上文章幫自己「診症」,但好多時明明係啲好輕微嘅嘢,佢都會話你係勁嚴重嘅病,然後你就會好擔心——冇錯,我就講係我阿媽 (好有可能大家嘅阿媽)!所以我就好想大家推到以下呢首《Never Google Your Sumptoms》比我阿媽睇到啦!

瑞典耳鼻喉醫生、語言矯正師兼歌手Henrik Widgren於2019年推出一首叫《Never Google Your Symptoms》嘅歌,正如歌名所講,就係叫大家有唔舒服都唔好Google自己嘅病徵,因為即使係極輕微嘅病徵,網上都會話你患咗極嚴重嘅病。或者係因為疫情關係,呢首歌近來喺日本Twitter又再盛行。
 
「你Search 咳,佢就話係肺結核;你Search發燒,佢就話你係伊波拉;你Search流鼻水,佢就話你流嘅係腦脊髓液;你有啲癢佢就話係過敏性休克或者思覺失調。」
首歌好笑還好笑,但其實都係想大家有唔舒服就去睇醫生,唔好Google咁多自己嚇自己,然後嚇埋啲屋企人。係呀阿媽,同緊你講呀。
世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022