{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 06 May 2015

歌仔都有得你唱︰「男生們是非~我細細聲講給你......」其實唔止女學生鍾意討論男仔,男學生一樣都鍾意討論女仔。

想當年Mean娜讀男女校,成日都聽到啲男同學一邊掃視女同學,一邊細聲講大聲笑,幾咁高興。不過,呢種情況都只限於男女校。讀男校嘅巴打們,就冇得日日喺課室內,偷偷望女同學……收埋喺校服底下,嗰對白滑嘅玉腿、幼細的纖腰、若隱若現的胸圍……係咪諗起都想J呢?諗吓好喇,呢啲情境唔會喺男校出現架!

不過,正值青春期,又血氣方剛的男生們,除了返屋企睇咸片打丁丁,喺學校又如何釋放(冇女)的壓力呢?


日本就有間男校——洛星國高中,一群13到18歲,長年冇女同學滋潤的少年,就諗咗個方法,喺學校營造色情氣氛。

即係點?

咪好似下圖咁……




係胸圍呀!係大大個胸圍呀!係成幾個窗咁大個胸圍呀!

班學生竟然將純潔的窗簾綁成胸圍,實在太有才了!而且啲風一吹,胸圍就吹到脹卜卜,擠向同學的臉龐!

原來人去到絕境時,真係咩都做得出架!






世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022