{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 26 Oct 2015
喺香港過萬聖節,不外乎都係同啲朋友去下飲嘢,開下Party咁,最應該要有嘅「Trick or Treat」,即係啲小朋友敲門問你拎糖反而好少見。反過來日本過萬聖節就正宗得多,除咗啲小朋友真係會走上街問人拎糖食,有啲組織仲會喺當日派糖應節。不過今年神戶嘅小朋友就慘慘豬啦,因為當地最大組織山口組決定唔派糖啦!


冇錯,文青講緊嘅係「日本黑社會」山口組。大家都知日本嘅山口組其實就即係合法黑社會,不過人家除咗合法之外其實仲好關心社會,例如早年311地震會組織救援隊去災區幫手,每年嘅萬聖節亦會於神戶嘅總部外面派糖(準確啲講係「好大包糖」)比小朋友,唔知真係以為佢係慈善團體。不過近日山口組就喺自己個Twitter上面公佈,因為「諸般的事情」所以今年唔派糖!希望大家下年再黎喎!

OKOK,唔派咪唔派囉,大家都唔旨在啲糖架啦?但問題係呢個「諸般的事情」究竟有幾「諸般」呢?答案其實得一個,就係因為山口組近期搞緊分裂!


圖片:産経ニュースWEST


話說目前山口組(第六代)組長篠田建市乃係名古屋「弘道會」出身,亦係山口組第一個並非出身自關西嘅組長。佢上任之後將弘道會信奉嘅規條秩序,如保護費要登記造冊紀錄、旗下集團資金要上繳、涉足地產事業等等推廣到整個山口組,加上大力提攜名古屋派系親信,結果引起關西組織們嘅強烈反彈。同時因為近年日本警方對山口組進行整肅,令其人數由高峰期嘅4萬人銳減至少於3萬,山口組日子本身就唔好過。壓死駱駝嘅最後一根稻草就係篠田建市提出「遷都」名古屋,結果今年9月,山口組直屬73個組織中,位於關西嘅13個分會宣佈脫離山口組管轄,成立「神戶山口組」。兩派鬥爭直接導致日本各地治安不寧,於是一來為咗保障市民安全(直接啲講係「拿屎上身」),二來相信亦冇咩心情派糖嘅山口組就決定唔搞啦!


第六代山口組組長「司忍」篠田建市


事實上唔派糖已經算係好小事。日本著名作者溝口敦近期出咗本書分析山口組分裂嘅來龍去脈,指呢個係日本暴力團史上最大嘅危機,直接影響嘅日本嘅各個社會層面,萬一兩個「山口組」真係開戰,恐怕連歌舞伎町、池袋以至六本木、銀座等山口組出沒之處都會成為危險之地。希望唔好啦,我仲想去歌舞伎町見識下架……

世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022