{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 27 Jan 2018
一代日本漫畫名作《監獄學園》喺上年年尾就啱啱完咗,留低嘅除咗無數瘋狂情節,仲有理事長嘅名言「喜歡屁股的都不是壞人」。咁今日大家就黎做下好人啦!

今年26歲嘅朝比奈祐未於2014年出道,本身想做一個演員,但初期發展不順而轉型為水著偶像。興趣係動漫嘅「祐未」喺大學期間就已經相當大膽,喺同同學合作拍攝嘅(正經)電影中有全裸演出,而且完全親身上陣,不過最後因為尺度問題而收歛。後來成為水著偶像後亦慢慢減少露出,去到第三隻寫真DVD個封面裝返衫反而大受好評,都可謂奇事一則。不過話就話減少,其實祐未嘅作品依然相當性感。尤其佢個Pat Pat更加係極其誘人,就連日本著名少年雜誌《週刊Playboy》都將其選為「關東 張出横綱」(你當係第二啦)!

祐未亦明顯知道自己個Pat Pat係好嘢,所以佢Twitter上好多工作照都係以Pat Pat為主,如果你嘅喜好同理事長一樣,咁你應該會睇得好開心啦!
yumiasahina129 on Twitter
日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024