{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 30 Mar 2018
我哋喺深夜系列為大家介紹過唔少曾經登上外國著名水著雜誌《Sports illustrated Swimsuit Edition (SI)》嘅美女,大家亦應該了解到《SI》嘅江湖地位以及審美標準,能夠上到去嘅都唔係浪得虛名。甚至上唔到嘅其實都有好多靚女,例如呢位Yulia Rose咁就已經先後兩年落選啦。

每年《SI》都會為《Swimsuit Edition》進行試鏡,而出生自俄羅斯嘅Yulia連續兩年都有去參加,不過最後都未能被取錄。而作為一個男性觀眾,老實講我哋係唔會明《SI》點解會冇揀佢——Yulia於米蘭、洛杉磯、紐約、巴黎、巴塞羅那、倫敦都有經理人代表,證明佢係一位國際級嘅模特兒;而佢個IG入面嘅相亦好清楚咁話咗畀大家知佢就係一個樣靚身材正嘅美女。咁點解都會落選?我都唔知。

不過咁,佢落選又唔代表我哋睇唔到佢啲靚相嘅。正如上邊講到,佢IG一樣有好多靚相可以滿足大家嘅眼球,捱到下年SI再出都完全冇問題呀!
yuliarose_ on Instagram
日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024