{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 14 May 2018
勞動節假期呀可?好命嘅你哋應該都去緊旅行囉可?係啦,香港人放假緊係要去下旅行啦,我知有唔少人覺得返工嘅意義就係為咗去旅行,甚至有人好想份工就係去旅行!所以空姐呀、旅遊記者呀呢啲工就大把人想做——又或者如果你外貌有Alexsandra Smelova咁出色,做Model都可以做到四圍去架。

Alexsandra (Aleksandra)係一位居於莫斯科嘅模特兒,因為工作關係成日都可以週遊歐洲各國。不過佢嘅「工作」就係唔係幫品牌行Show,或者幫時尚雜誌影相,而係佢先決定想去邊個城市,之後先喺社交媒體呼籲當地攝影師同佢合作,從此賺取旅費。唔好以為好易呀,如果你個人外表唔夠吸引,都真係未必搵到你邀請你去架——但好似Alexsandra咁就OK啦,加上佢影嘅尺度就更加OK添。

smelovaalex on Instagram
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024