{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 30 May 2018
唔知係因為潮流興定大家真係咁著重健康,但文青身邊近年的確多咗好多人食素,就算唔係全素食都總會每個星期撥一日出黎做「素食日」。但相信好多男人自問都係個無肉不歡嘅人,要大家完全唔食肉真係冇咩可能——但如果係為咗認識Valeria Rey,你又願唔願意辛苦啲?

Valeria係一名來自瑞士嘅IG紅人,喺IG上有成25.5萬Followers,當中更加不乏女生。Valeria之所以能夠男女通殺,係因為佢本人非常推崇健康嘅生活方式,除咗食素仲經常做運動,又教人自製健康食品,Keep住一個均秤嘅身體,於是男Fans為咗滋潤眼球,女Fans就為咗偷師學習,咪Follow佢囉!呀講開呢,我發現Valeria係對以下呢一款泳衣情有獨鐘架。

VALERIA(@valeria.rey)分享的貼文 張貼

valeria.rey on Instagram
日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024