{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 21 Jun 2018
有人話男人睇女仔淨係睇樣、睇胸,唔全面,但其實男仔睇女仔外表係最全面,因為唔係話你生得靚、或者上圍好豐滿我哋就一定鍾意,好多時都要係兩者兼備先可以吸引到啲男人。不過凡事都有例外,好似來自俄羅斯索契嘅呢位Alina咁,就算唔睇樣都一樣可以吸引到男人嘅目光!

Alina嘅IG有成十萬Fans,靠嘅就係一張又一張展現佢近乎完美身材嘅美照。值得留意嘅係Alina嘅照片大部都見唔清佢個樣,所以大家好自然就會將注意力放喺佢嘅身材上面,而佢嘅相片風格又一如其他俄羅斯模特兒,露出度都係相當高,加上佢嘅身材,真係令人忍唔住睇完一張又一張!就算睇唔到樣都一樣咁吸引架!

Alina Malinkina by Alex Bazilev from alexbazilev_ph on Vimeo.

malinkina on Instagram
日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024