{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 05 Dec 2018
所謂性感,好多自問係「識色園」嘅同學們都會講得出佢嘅精粹係「欲蓋彌彰」,遮啲又唔遮啲、露啲又唔露啲先最能引起男人嘅興趣,簡單啲黎講就即係肉色部份佔嘅比例要啱啱好,露哂反而冇嘢睇——事實又係咪咁呢?係咪真係唔著衫就唔吸引呢?

呢位「田中美香(田中みか )」係日本一位寫真女星。雖然日本啲寫真女星大多數都好性感,但田中美香都算係一個異類,事關睇佢個Instagram你就會發現佢好似唔多鐘意著衫咁,久唔久就全裸上陣,尤其鍾意打個Pat Pat出黎,令人不停諗起中秋要賞月。更奇嘅就係佢身材外貌都唔算非常出眾,但就係呢種良家婦女感覺更令人有熟悉感,反而別有一種性感!邊個仲夠膽話肉色部份太多就唔吸引呀?

mikamikatn on Instagram
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024