{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 29 Mar 2019
男人都鍾意肉感嘅女仔,但女仔認為所謂肉感只係大波;我哋搵埋圖話佢哋咩叫肉感,佢哋就話嗰啲係肥,所以你係冇辦法同女人解釋究竟咩叫肉感女人架!不過就算男人之間,對於肉感嘅定義都係各有不同,例如呢位「Sirenmika」咁,你話佢係肉感,定係一個肥大嬸?

Mika係外國一個直播主,據佢個Twitter嘅自我介紹,佢正職係一個「Hospitality Coordinator」(類似Reception咁嘅職位?),閒時就喺Twitch打機,不過相信更多人會去睇佢個IG,事關佢啲相充份展現佢嘅豐滿上圍,就算著件T恤都谷到張相3D咁款,個樣亦幾可愛。但其實你亦睇得出佢並非瘦低大波,手臂其實都有唔少肉,某啲相睇落去亦有些少老態,唔知喺大家嘅心目中究竟佢係肉感定肥呢?

thesirenmika on Instagram
日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024