{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 18 Apr 2019
Kendall 乃係上年全球收入最高嘅模特兒,而搵得咁多錢當然係因為佢修長嘅身材同美貌深受品牌同Fans們喜愛,但原來佢自細就覺得自己唔夠姐姐們性感!唔知各位Fans又點睇呢?

首先大家要知道Kendall Jenner同美國名媛Kim、Kourtney、Khloe Kardashian係同母異父嘅姐妹,從小到大亦係一齊長大。而比起Kardashian姊妹嘅豐滿身材,Kendall嘅身形相對而言真係有啲「單薄」。佢接受英國《每日電訊報》訪問時指,「姐姐們的身材非常有曲線,她們有胸而我沒有。」甚至因為咁而覺得自己係個異類,到依家佢都覺得自己同其他家人有好多唔同,但佢已經接受咗。

Kim Kadarshian

Kourtney Kadarshian

Khloe Kadarshian

佢就咁講,但大家又鍾意邊類身型多啲?自稱「冇胸」嘅Kendall又係咪真係唔Sexy呢?

日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024