{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 13 May 2019
同其他地方相比,香港嘅藝人有一個特色,就係通常都只能做好一樣嘢:唱歌好嘅演技就麻麻地,演技好嘅跳舞可能又麻麻地,唱歌跳舞都好就可能個外型麻麻地,樣樣都做得好嘅就已經上咗神檯唔使做。但外國唔知係人多啲定咩,樣樣都唔錯嘅Artist都不在少數,好似呢位Morgan Harvill就係其中一個啦!

Morgan雖然唔係出演過好多電影,但都算係一個喺IMDB有自己專頁嘅年輕演員,而佢同時亦係一個有32.5萬Followers嘅網紅,佢Instagram嘅自我介紹「I post my voice & my face」就明確地指出佢嘅特點。睇佢喺Instagram上Post嘅片,仲要真係唱得幾唔錯,再加上塊(雖然包咗啲)都算甜美可愛嘅臉蛋,同頗為豐滿嘅身材,都稱得上係面面俱「圓」!又做戲又唱歌又好睇,話唔知會成為一代巨星喎!

morganharvill on Instagram
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024