{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 03 Sep 2019
喺呢個年代如果有人同你講,佢冇玩Facebook、Instagram等等社交網站(SNS, Social Networking Site),你會懷疑佢呃緊你;如果呢個年代有個年輕名人/KOL/模特兒話佢自己冇玩SNS,你會肯定佢係呃緊你:「喂大哥做得呢行就要出名架啦,唔會SNS有冇可能呀?」但你又唔好話喎,真係有啲咁嘅人喎!

我最初係喺Reddit見到有人討論呢位Alina Philips,咁佢白嫩嘅肌膚、精緻嘅面孔,一睇就知佢至少係個網紅KOL之類啦,咁咪諗住去搵佢個Instagram呀Facebook呀出黎J…做下資料搜集咁囉,點知點搵都搵唔到佢嘅SNS,但睇返Listal等外國模特兒平台,佢又Keep住有同攝影師合作、有新相出架喎,咁睇黎佢就真係一個冇玩SNS嘅現代人啦——當然,如果有高人搵到佢嘅SNS,我係非常歡迎你大巴大巴車條Link落黎嘅。

日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024