{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 29 Jan 2020

秘魯呢個地方大家一定聽過,但對佢嘅認識應該就好少,更加唔會知道當地究竟有啲咩名人。今晚就介紹個靚女你識呀下!

今年22歲嘅Brunella Horna係當地一位明星級模特兒,同時亦有以自己個名黎命名嘅SPA、Cafe及時裝店,淨係佢個個人IG都有270萬Followers,在當地算是名列前茅。當時,佢一頭金髮、五官精緻身材又好嘅外表係唔少人Follow佢嘅原因,但佢嘅感情生活似乎就更受人注目,事關佢個拍咗拖一年嘅男朋友,係秘魯國會議員,今年35歲嘅Richard Acuña,呢啲人設就好似電視劇咁呀!

brunehorna on Instagram
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024