{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 10 Feb 2020

利伸,我唔飲酒,亦從來冇喺酒吧同任何陌生人搭過訕,但根據我睇咗咁多年戲同劇,我相信個過程應該係:你喺個吧檯到見到個自己飲緊酒靚女,你行埋去叫個Bartender斟杯唔知咩酒出黎,然後你同個女仔搭訕。好合理係咪?但如果你見到個Bartender係呢個Sara Natividad,你仲會唔會去理個吧檯靚女?

根據網上資料,1992年出世嘅Sara係一名有西班牙血統嘅模特兒,同時亦係一個MMA舉牌女郎及調酒師。佢話佢自細就好想做一個Model,但由於身高只有5尺3,所以曾經被好多模特兒公司拒之門外,但好在憑佢後天努力得來嘅外貌,最後都係成功闖出名堂,更曾經參加《Playboy》的「Miss Social」選拔,IG上嘅性感照亦為佢贏來超過70萬Followers。所以如果我喺個吧檯點酒時見到個Bartender係佢,我諗我就唔會理側邊個女仔囉…

sarita_natividad on Instagram
日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024